You are here: Home > Post > Tizenharmadik nap

Tizenharmadik nap

Phuket, sunshine, happiness!

A mai némiképp rendhagyó bejegyzés lesz, mert én (Eszti) írom végre 🙂 Az elmúlt napok viszontagságait magunk mögött hagyva kifejezetten pihenten keltünk és átbattyogtunk a szemközti hotelbe reggelizni. Engem itt ért az első phuket-sokk… az asztalunkhoz leült egy hármas: két 50-es fritz és egy ladyboy. Gyorsan nyilvánvalóvá vált, hogy a két német kujon egész éjszakára (vagy többre) kibérelte a “hölgyet” és még meg is reggeliztetik itt, családok között… Hozzá kell tennem, hogy a ladyboy fiúnak sem volt egy Brad Pitt, na de nőnek kifejezetten rusnya volt. Tényleg nem értem ezeket…ja hogy angolul nem beszélt meg nagyjából sehogy, no problem.

Reggeli után irány a strand (szállástól 100méter), az első sorba kaptunk helyet napágyakkal és ernyővel. Jobbról egy szebb időket is látott francia pár, balról egy olasz pasiduó, akik olyan hangerővel dumáltak, hogy lelki szemeim előtt már láttam, ahogy Pedro egy sörös üveggel tarkónvágja mindkettőt, elvégre pihenni jöttünk vagy mi… Főhősünk azonban a könnyebbik utat választotta, és elkezdett férfias témákról (foci és miegymás) csacsogni velük, eredményesen. A fiúk kettesben jöttek, csajokat otthon hagyták, mutogatott nagyon az egyik, hogy jövőre már nem tud jönni, mert nyáron esküvő… szívás.

Az időjárás tökéletes volt, 32 fok árnyékban, a tenger 28 fokos, enyhe hullámokkal, amit kb. 30 percenként igénybe is vettünk, másképp nem lehetett kibírni. Olyannyira nem, hogy egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki döngeti a napágyamat… hát nem egy kutya volt? Bebújt alám, ásott egy lyukat és ott hűsölt jódarabig.

Délkörül ebéd, Pedro a megunhatatlan tom yum levesével én meg rákos rizsát ettem, majd 1,5 óra pihi a szobában. Fél 3 fele újra a parton, olasz pasiduónkat leváltotta három kelet-európai 60-as korosztályú néni, akik úgy itták a sört és cigiztek, mintha a férjeiket most tették volna el láb alól és egy rahedli pénzt örököltek volna utánuk. Mindegy, sok vizet nem zavartak, 1-2 óra elteltével ők is tovább álltak és egy 5 fős fiatalos csapatot kaptunk magunk mellé. Tőlünk 5 méterre volt egy stand, ahol jetskit és ilyenek lehetett intézni, 2-3 srác dolgozott ott, na az egyiknek eggggész nap dzsanga (marihuána, fű stb.) lógott a szájában, még viccelődött is az Urammal, hogy ő nem iszik, csak szív… ok, az én Uram sokkal jobban is néz ki 🙂 Nagyjából ezzel telt a nap: fürdés, napozás, sör, gyümölcs, olvasás, majd elölről.

Fél 6 fele felmentünk, Pedro elugrott rőzsét nyíratni, én kozmetikáztatni akartam, de amikor a csaj aszonta, hogy 5.600Ft egy gyanta, gondoltam jó vagyok én úgyis a Zuramnak, ahogy vagyok. (1 óra masszázs harmadannyiba kerül, mint egy gyanta) 8 fele megindultunk az éjszakába. Első állomás egy Pedro által már jól ismert kétasztalos kifőzde, 2 tom yum leves nekünk, egy kis borravaló a kiváló kajáért és már mentünk is tovább. Pedro elvitt a BOSS-hoz!!! Nos ő az, akinek varrodája van. Peti már jól ismeri, a korábbi évek alatt nem kevés csajozós inget készített neki. Rámutatsz a katalógusban egy anyagra, egy újságban egy ruhára és az meglesz! Fél órát nézelődtünk, majd megállapítottuk, hogy másnap visszamegyünk konkrét elképzeléssel.

Az est további részét a járkálás és egy kis shopping tette ki, főleg mert úgy 30 percre leszakadt az ég. Bementünk a plázába, és pont jókor mentünk, mert érkezésünk után 10 perccel be is zárt minden, így nem tudtunk túl sokat költeni, de egye fene, jövünk még erre 🙂 Ellenben találkoztunk magyarokkal, akik persze ötperces monológjukba belefűzték, hogy amikor Bangkokban meg Szingapúrban jártak…. csak a hencegés… Ekkor magyarázta el Pedro, hogy ezért nem szeret honfitársakkal összefutni külföldön.

Császkáltunk még bazárban, ahol Peti összealkudott nekem (tényleg kemény munka volt) 2 ruhát kb. 3.000Ft-ért, meg egy kendőt is kaptam 🙂 Az eladó csaj teljesen fel volt háborodva – jogosan 🙂 – hogy Pedro ott alkudozik vele, miközben kitudja hanyadik Tiger sörét tartja a kezében 🙂 Ott a pont anyukám!!! A végére természetesen mindenki boldog volt.

Hazafele még egy taxis azért megkérdezte, hogy kell-e nekünk kokain vagy dzsanga, csak hogy kerek legyen a napunk 🙂

Holnap folytatás!

Ui: az Ázsiát nem túl jól ismerők részére írok majd egy összefoglalót első-ázsiázós tapasztalóként.

part

• StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 hozzászólás to “Tizenharmadik nap”

1. Anyu szerint:

Jo hallani a hangod, nem kevesbe volt elvezetes olvasni a jelentest, a: “60-as korosztályú néni,” -be pedig bele kell nyugodnunk……………..csak sz@r hallani, tovabbi jo mulatast, elvezzetek nagyon a napokat

• Eszti szerint:

Drága Mazsi, ezek nem ám olyan fitt hölgyek voltak, mint Te, hanem jól felhizlalt dauerolt hajú mamikák! 🙂