You are here: Home > travel > Ötödik nap

Ötödik nap

Az egész tavaly kezdődött Kuala Lumpurban…

Az egész tavaly kezdődött Kuala Lumpurban. Ferivel ültem egy helyi kifőzdében az érkezésünk napján, és a mellettünk levő asztaltól magyarul szólt hozzánk egy srác. Átültünk hozzájuk, a filippínó feleségével volt, pálinkázgattak, és ő mondott pár dolgot a Fülöp-szigetekről. Még ott a vacsora alatt beleírtam két szót a telefonom jegyzettömbjébe ebben a sorrendben: Boracay, Palawan. Boracay pipa 🙂

Mondjuk Boracay elmehetne most már a fenébe, mert heves esőzések folynak éppen, vagy nagyon esik vagy csak csepereg. Nem mondom, hogy ugrálunk örömünkben, de alkalmazkodunk. Én például kimentem a zuhogó esőbe úszni. Nnnna az parádé volt. Eszti olvasgatott az étteremben. Ez volt a reggeli utáni program. Aztán csendes pihenő, Tarzant olvastam, Eszti aludt.

Délután kettő felé elmentünk sétálni, néztünk Esztinek szalmakalapot meg táskát, elmentünk a Mango-outletbe (!!!) meg egy piacra ahol nagyon büdös volt, meg olyan bezártság érzése volt az embernek. Ettem is, rizst marhahússal meg tojással. Mivel heppiáör volt ezért ittam pár sört. Bambultunk, nézelődtünk, nem csináltunk különöset. Ja! Voltam egy boltban, ahol nem árultak semmit. Kétszer is megnéztem a helyet. Ott ült a gyerek, amikor betért egy vásárló, akkor köszönt szépen, de nem árult semmit.

Aztán visszamentünk a szàllásra, majd neteztünk egy kicsit, utána elindult az esti program, mentünk nézelődni meg iszogatni. Nnnna ez nagyon jó volt, hol a tengerparton sétáltunk mezítláb, hol pedig a sétányon. Mindenhol szólt a zene, egy helyen különösen jó volt. Itt pár raszta-srác reggiezett, de egyszercsak egy 8-10 éves-forma kislány ugrott fel a színpadra és elénekelt egy számot. Komolyan tolta, nagyon tetszett mindenkinek, brutál tapsot kapott. Vagány kiscsaj volt. Eszti táncolgatott a homokban, én meg nyeltem a sört. Aztán hazaballagtunk, megbeszéltük, hogy mennyire jó nekünk, és lefeküdtünk aludni. Folyt. köv…

Update: Hong Kong 2. nap galéria felkerült

20131230_104113

Függőleges eső

A csávó nagyon komolyan kezelte a machétét

20131230_161127

• StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 hozzászólás to “Ötödik nap”

1. Anyu szerint:

Varom a kepet a turkisz kek tengerrol

• Eszti szerint:

Anyukám, ma voltunk igazából strandolni egy szép helyen, majd a holnapi beszámolóban lesznek ilyen képek. Reggel hétre jön értünk a transzfer, hat óra felé már Coron szigetén kellene lennünk. Majd onnan feltesszük. Puszi